Nákupní košík

počet položek: 0
celková cena: 0 Kč

Přihlášení zákazníka

Přihlašovací údaje

Kontakt

+420 577 927 962
info@flameshop.cz

Potřebujete poradit nebo máte dotaz, na který nemůžete nalézt odpověď v nápovědě?
Neváhejte nás kontaktovat.

Nepřehlédněte



Navigace

Flameshop.czNápověda (FAQ)

FAQ

Otázka: Když si objednám zboží kdy mně dojde?
Odpověď: Většina zboží je skladem do druhého dne a je tedy odesílána následující den, stav vaší objednávky, zda již byla odeslána nebo se stále vyřizuje, můžete sledovat v sekci vašich objednávek po přihlášení. Přepravní služba dopravuje zboží nejpozději do 2 pracovních dnů. Celkem tedy počítejte cca 3 pracovní dny. Pokud by měla být dodací lhůta delší budete o tom tel. nebo mailem informování.

Otázka: V jakou dobu přepravní společnost PPL jezdí a co se stane když mě nezastihnou?
Odpověď: Přepravní služba PPL doručuje pravidelně od 8.00 – 18.00, v každém regionu je to jiné stejně jako v každém městě či obci. Přepravce před doručením se většinou telefonicky ozve a domluví si čas dodání. Pokud se nedovolá nebo Vás nezastihne doručuje balík následující pracovní den nebo si balík můžete vyzvednout na nejbližším depu PPL. Seznam dep a více informací naleznete na stránkách www.PPL.cz

Otázka: Jaké mám záruky?
Odpověď: Záruka je daná ze zákona a to je 24 měsíců. Záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení či mechanické poškození.

Otázka: Kolik zaplatím na přepravném a balném?
Odpověď: Přepravné je účtováno 125,- s DPH. V téhle ceně je zahrnuto už i balné a pojištění zásilky proti poškození. Přepravné je stejné na všechny zásilky i když se jedná třeba jen o drobný díl. Pokud zásilku vyřizujeme na dvakrát vždy účtujeme jen jedno přepravné.


Otázka: Co dělat když zboží přijde poškozené?
Odpověď: Zboží si při předávání řádně zkontrolujte, pokud bude zboží jevit známky poškození je nutné s přepravcem sepsat škodný list (přepravce ho vždy vozí u sebe), nebo zboží odmítněte a informujte nás o tom. Pokud zboží převezmete a zjistíte až poté že je poškozeno je nutné volat linku přepravce, která je uvedena na štítku na balíku. Zde už Vám sdělí postup a postarají se o sepsání škodního listu. Rádi bychom tuto skutečnost řešili za Vás, bohužel přepravce vyžaduje Vaši spolupráci. Poškozený balík je nutné nahlásit nejpozději do 24 hodi.

 



Realizace: Enzon

Zprávy pro Vás